Značka PUMA
ZNAČKA PUMA
PUMA je jednou z popredných svetových športových značiek.
"Náš svet je šport. Našou vášňou je navrhovanie, vývoj, marketing a predaj obuvi, textílií a doplnkov."
Už viac ako 70 rokov si PUMA buduje meno ako poskytovateľ rýchlych produktov pre najrýchlejších športovcov na svete. Značka vylepšila športové disciplíny ako futbal, beh a tréning, golf, basketbal a motoristický šport o produkty životného štýlu inšpirované výkonom a športom. Viac ako 13 000 zamestnancov je odhodlaných podporovať šport vo viac ako 120 krajinách. Všetci majú spoločný cieľ a považujú Herzogenaurach za sídlo spoločnosti PUMA.
ČO JE ŠPECIÁLNE NA ZNAČKE PUMA
NAVŽDY RÝCHLEJŠIE.
Forever Faster nie je len o rýchlosti – Forever Faster je mantra značky PUMA. Už viac ako 70 rokov predstavuje rýchle produkty a rýchlych športovcov. PUMA vždy mieri vysoko a neustále stanovuje štandardy s novými, úspešnými inováciami. To všetko pre jeden cieľ – byť najrýchlejšou športovou značkou na svete.
Tradícia:
Sila značky PUMA? Jedinečná tradícia v športe a dôveryhodnosť, pokiaľ ide o najnovšie trendy životného štýlu. Aby sme zostali na správnej ceste, PUMA posilňuje svoju pozíciu športovej značky prostredníctvom partnerstiev so špičkovými športovcami, ako sú sedemnásobný majster sveta Formuly 1 Lewis Hamilton a špičkový futbalista Neymar Jr.. PUMA oslovuje mladých tvorcov trendov prostredníctvom ambasádorov značky z kultúrnej a módnej scény, akými sú Cara Delevingne a Dua Lipa.
Dámy a Puma
Dámsky segment je jednou z priorít PUMA. Pre značku nie sú ženy len trendsetterkami, ktoré čerpajú inšpiráciu zo športového oblečenia pre svoj každodenný štýl. Čoraz viac žien na celom svete sa zúčastňuje športových aktivít. Stavajúc na pozícii PUMA ako dôveryhodnej módnej a autentickej športovej značky a so znalosťou moderných, športových zákazníkov umiestnili svoju produktovú ponuku pre ženy.
Predaj:
PUMA neustále zlepšuje svoju vlastnú kvalitu predaja. Tiež rozšírili svoju prítomnosť medzi významnými zákazníkmi v oblasti športových výkonov a športového štýlu po celom svete. Chcú posilniť vzťahy s veľkými maloobchodníkmi, byť pre nich spoľahlivým partnerom a maximalizovať ich prínos k ich predaju.
VZNIK A HISTÓRIA
V roku 1919 urobili bratia Rudolf a Adolf Dasslerovci prvý krok v dlhej histórii charakterizovanej výkonom a rýchlosťou: vo svojom rodnom meste Herzogenaurach v Nemecku založili továreň na topánky Gebrüder Dassler. O päť rokov neskôr, v roku 1924, sa presťahovali do svojej prvej továrne. Vtedy ešte netušili, že kladú základ svetovému hlavnému mestu športovej obuvi. Spočiatku bolo v Herzogenaurachu mnoho iných menších tovární na obuv. Väčšina z nich však neprežila 50. a 60. roky 20. storočia.
U Dasslerovcov to dopadlo inak. Už po krátkom čase slávili prvé úspechy. Na letných olympijských hrách v Amsterdame v roku 1928 väčšina nemeckých športovcov súťažila v Dasslerovej športovej obuvi. Rovnako ako Jesse Owens na OH 1936 v Berlíne, kde získal štyri zlaté medaily.
Ďalšie ocenenia nasledovali v rýchlom slede: sedem zlatých a päť bronzových medailí pre športovcov svetovej triedy, ktorí nosili topánky Dassler.
Boli dosiahnuté aj prvé rekordy: dva svetové a päť olympijských.
Dasslerovci dosiahli národný a medzinárodný úspech.
28 rokov po založení továrne na topánky Dassler Brothers sa bratia rozišli. Rudolf Dassler sa presťahoval do inej budovy, ktorú vlastnila rodina, spolu so svojimi 14 zamestnancami premenili sklad na továreň a založili si vlastnú spoločnosť: „Sportschuhfabrik Rudolf Dassler (RUDA)“ bola zaregistrovaná ako spoločnosť v januári 1948 a začala svoju činnosť o niekoľko mesiacov neskôr, 1. júna 1948.
Trvalo ďalšie štyri mesiace, kým sa zrodila značka PUMA48 German PUMA1 na úrade pre ochranné známky a patenty.
V decembri 1948 Rudolf Dassler konečne oznámil v liste partnerom a zákazníkom svoje rozhodnutie pomenovať spoločnosť „PUMA Schuhfabrik Rudolf Dassler“. Do nemeckého obchodného registra bola zapísaná 14. januára 1949.
Pridaj komentár